9 månader today

  En speciell hand kan värma min hand sådär speciellt som ingen annan hand kan.. Att få ha dig i mitt liv, min verklighet är helt oförståligt för mig, kan man leva så här lyckligt? kan det bli bättre nej jag tror inte det. Just nu har jag allt jag behöver i mitt liv, nu menar jag verkligen allt. Robin jansson , Idag har vi varit tillsammans i 9 månader, jag kunde bara inte vänta med att skriva blogg om de och lägga upp de. Tack för att du kommit in i mitt hjärta, du har lärt mig att ta vara på tiden,lyckan, ta bort onödigheter, helt enkelt leva livet. Som jag heter på min blogg - Livet Blir Vad Man Gör Det Till. de både betyder att jag har gjort mitt liv till något bra med dig och du har hjälpt mig massor på traven, hade aldrig klarat de utan dig. vilket betyder oxå att jag vill leva helt ärligt hela mitt liv med dig vill tillbringa mina sista minuter innan jag kliver över tröskeln, du ska finnas där då och jag för DIG <3. Då kommer jag ALDRIG glömma mitt liv, inget jag kommer ångra utan kommer verkligen tycka att mitt liv, min tid här på jorden varit värdefullt och det beror enbart på dig älskling.

tack för att du kom in och förgyllar mina dagar med massa kärlek och glädje.
jag älskar dig robin jansson<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0