fix och trix för denna helg


igår vart de en lugn fredags kväll uppe hos mamsen,tog tåget vid 10.19 upp hit, hjärtat släppte av mig, vinkade hej då och jag tänkte som vanligt, saknaden kommer vara stor.
Jag och mamma var hundvakt åt diva, sandras lilla vovve, en blandras mellan pitbull och amstaf, världens sötaste hund, en tik. en sån måste jag bara ha och en chihuahua, haha när jag flyttar till eget förståss.
Vi tog en långpromenad med henne, gick runt storvik, ganska långt men skönt för behöver komma ut och röra på mig, är så dålig på de annars. Jag tappa mobilen,klantig som jag är så morsan var as förbannad för det var ju hon som köpte den och jag gick och skrattade, så sjukt jag reagerar.
Idag blir en hemma dag och ta de lugnt, spela bingo tror jag som man köper på spelaffären, egen skrapbingo sen blir de till att handla lite för idah ska jag laga mat till dom andra, de blir lax och potatis och dillsås.
Just nu sitter jag och lyssnar på the verves, as bra och skriver blogg då.
sen senare om de slutar att regna blir de samma promenad som de vart igår så jag kan känna att jag kan slappna av och äta gott. har börjat bli så noga med hälsa och kropp, kanske för mkt så ska kanske lugna mig lite.
opps sen höll jag på att glömma helt de jag skickade efter, jag tog mig friheten att göra de eftersom sommaren snart är här. skickade efter en sommarklänning och en night creme för ansiktet.

Sommar klänning från nelly och ansiktscreme från nelly
 


hörs sen<3
P.s i love you<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0