skönt att det är över


Veckan som varit har inte varit så bra, absolut inte nöjd med mig själv eller mina handlingar, allt händer efter vad känslorna säger och kanske gör mkt dumma impulsiva saker men jag får ta konsekvenserna efteråt. Jag går inte in på detalj för de orkar jag inte just nu men skönt iallafall att veckan och helgen är över, får ta nya steg och se frammåt och ta en dag i taget.
Var på besök på Danderyds sjukhus men besked om att jag inte behövde läggas in på st:Görans och med andra ord de kändes väldigt skönt för det är nog de sista jag vill även fast jag ville de i sista sekund och orkade inte vara kvar. Dom frågade om jag ville dö just i de ögonblicket och först kändes de så men senare inte för vet vad som står bakom mig och vad de finns för stöd när jag mår dåligt och är ledsen. kanske behöver mer stöd än vad jag tror också för när känslorna svällar över och jag har ingen kontroll vem ska tala om för mig vad jag inte kan göra och vad jag kan göra. iallafall åkte därifrån med några atarax och några propavan och ataraxen gör mig helt död i kroppen, trött och utsliten men dom för oxå så att tårarna inte ska komma fram och propavanen får jag krypningar i hela kroppen speciellt benen så nej tack dom vill jag inte ha. 
Sobrilen ska vi inte ens snacka om, är så fruktansvärt rädd för att fasta i de där drogerna igen och för att inte komma ur dom. men dom får finnas tills jag får orden¨tliga mediciner. Sobrilen har jag väl som ett litet stöd fast jag inte borde de. dom hjälper mig att slappna av och släppa allt de jobbiga, allt bagage som jag har med mig gör de så svårt för att gå framåt, varje steg är som en motvind. 22 april blir de till att träffa läkaren på psyk och se till att få bra mediciner som hjälper mig frammåt.
annat så åkte jag till morfar i fredags för att få komma bort från märsta och ha de bra men hade redan hemlängtan på fredags kvällen så beslöt mig för att komma tillbaka på lördagen så hjärtat hämtade mig och jag fick åka as cool BWM, rena rama lyx bilen ju.
sen har jag bara varit med hjärtat och tagit de lugnt. Igår var vi och käkade i kista, dom har ju så olika många matställen och välja på så de vart steak house, de var de godaste jag ätit på hundra år.
Idag har vi slöat tills nu, hjärtat är sjuk så han beslöt sig att vara hemma idag, ska ta hand om honom. Jag ska strax in i duschen efter jag fixat tvätten sen beger de mot centrum för att köpa grattis kort och nå triss lotter till far för han fyllde år i går, inte för att vi har någon kontakt men känns endå som om jag måste ge han nåt.
sen blir de middag hos camilla ikväll.

Han börjar på R<3

Kommentarer
.....

han Heter Robin J......

2010-04-13 00:02:29
nathalie

vem e du?

2010-04-15 11:40:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0