inne på den tredje dagen.


Nu har maya varit här i tre dagar och hon stor trivs redan. jag känner att hon slappar av mera och gör mer saker än de första dagen men det är helt förståligt eftersom homn lämna alla sina kompisar sin mamma och kom till mig. jag har varit utemed henne massor. gett henne mat 2 ggr om dagen och gjort en massa redan och det är en massa som väntar men vill ta de lugnt lite den första veckan. sen blir de lära henne trapphuset o trappan för de tycker hon är jätte läskigt. hon kom till storstade och hon kom ifrån skogen. villen skillnad, skulle tycka de var läskigt oxå.
jag har precis dusschat,ska ut med maya sen vänta på att hjärtat ska komma hem så han kan laga lite mat sen blir de hem och hämta lite saker som jag behöver, bor ju hos camillla så länge och har inte allt hemma. sen ska jag handla något mumisgt tills ikväll. kanske blir ostkaka med varm sylt mmm så gott.
skulle ha varit hos osc o lämnat in penga papper men har ej orkat sen är de möte imorn men överväger om jag ska gå på den eftersom jag har maya och vet inte om jag kan ta med henne, hon är ju inte van med allt än.
jag väntar på att youthfulessence ska komma, mina slönhets produkter, har slutat använda proacitv, kände inte att de vart nå restultat av de så bytte till detta.
sen väntar jAG FORTFARANDE på cellbes , sen trenchoaten från h&m. livet är bra härligt=)
oh väntar på att klockan ska komma hem oxå som jag köpte av en tjej på blocket för 180 kr. bling bling är de runt uret .

torsdag ska jag hämta ut nya mobilen som hjärtat köpte till mig. ungefär så ser den ut, hitta ingen exakt bild .


nu ska jag ut med maya sen käka en sandwich glass framför tv:en. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0