Maja <3


Imorgon ska jag åka och hälsa på maja i örbyhus, för snart är de dags att ta hem henne. börjar närma sig mitten på aug och väntan på att skattepengarna ska komma så åker jag o hälsar på henne. tänkte lämna en filt till henne så hon har de lättare att lämna sin familj.
jag har ju köpt en del till henne och vet att hon får de så bra, kärlek och omsorg de behöver hon och de kan jag ge henne av hela mitt hjärta för att jag själv inte fått de som liten. så då vet jag vad jag ska ge en liten madonna som heller inte får så mkt tid i sin familj nu. är ju långtids sjukskriven och har en hel del tid till henne, sen har ju jag robinb med som kommer ge henne mkt kärlek.
Jag längtar tills hon kommer hem, efter den 10 aug vet jag mer vikken dag hon kommer för hon ska te  veterinären och de.
Imorgon kl 3 ska jag vara där. camilla o simon ska oxå med för eventuellt kommer vi bo där tills jag kan komma te mamma med henne.
Morsan ringde imorse och väckte mig, skrek att nu ska vi på kryssning, sen några minuter senare hade hon bokat biljetterna och var på väg ner för att hämta ut dom på ica. denna gång blir de cinderella, gillar den båten för finns så grymt mkt mer och de på denna. åkte ju birka paradise i söndags. Båten på fredag går kl 6 från stlhm och äter igen hemme på lördag kl 4. efter de blir de utgång med bästa sara i uppsala, kalas som vanligt :)
På torsdag ska jag in och köpa min efterlängtade vita kavaj eftersom jag inte kunde köpa den i lördags och sen ska jag köpa en militär grön jacka, skit snygg bara 150 kr. bilder kommer sen.
jag klickade även hem rosa pumps från från nelly, var bara tvungen att ha dom :P

 

 här kommer en bild, hon ser ingefär ut såhär men lite mer brunare bara och smalare haha.



Alla flickor som är snälla får allt dom vill ha <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0