Tisdag

Igår kände jag hur de bara rasande i min värld. klarade inte av de så tog fem hundra kr och drog iväg och handlade fast jag igentligent inte skulle gjort de.

Först var jag på möte hos pysk, utredningen börjar bli klar nu så sen vet dom vad dom ska göra med mig, skönt på samma sätt för orkar inte pallar inte sitta här upp och ner och inte veta vad som ska hända. hjälp kommer jag iallafall få, mer än vad jag får nu.
jag som sagt åkte till väsby centrum, köpte ett linne på new yorker och en kavaj/blazer från h&m.
Idag satte jag in pengar till ens konto för jag har köpt en jeans jacka, skit snygg =) billder på den kommer sen.

idag är de helt tomt på almenackan, skulle ha tvättat idag men tydligen är de upptagen jämt nyförtiden.
fattar inte hur man kan tvätta en tvätt per dag, varför inte ta allt på samma gång /dag. förstår mig inte på såna människor. kanske blir en liten trick in te stan för att möta upp en kund som ska köpa en sak av mig eller så blir de torsdag. lång promenaden får vi inte glömma heller, igår vart de en liten än så idag blir de dubbelt så långt.

linne från new yorker, kavaj/blazer från h&m

 
bilder på jeans jackan kommer senare.

imorgon blir de utgång i uppsala, etage blir de nog eller kalas med bästa frugan, sara jörgensen, jag älskar dig mest av allt gumman <3

sen får jag ju inte glömma att ska snart börja packa och flytta, blir till att bo i örbyhus med maja, i mammas lägenhet. har ju den för mig själv eftersom mamma fortfarande bor på rosen.
nu ska jag titta tv sen gå min lång promenad i väntan på att cellbes grejerna ska komma och mina skor från nelly.
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0