Kista C



idag vart de kista c en stund, skulle ha köpt en tröja de gjorde jag sen äta på food court, det e så gott men vart mer än så men inge mat haha.
gick in på accent o köpte min vezzano plånbok svart, as snygg är den. har ju väskan oxå så de matchar :)
sen gick jag in på new yorker o köpte en leopard grå tröja, skit snygg. lite tajt men endå pösig sen ett party linne, glittrigt vid bysten sen typ leopard,tiger aktigt nedanför.
sen köpte jag ett par svarta pumps med rosett öppen tå på belles shoes, var så billiga. dom var as snygga. i love it. dom ska jag ha i sommar med någon het klänning .




en sån plånbok fast en svart då,en tröja från new yorker och ett party linne, ett par svarta pumps från belle shoes.

     



har kollat in en skit snygg pälsväst från Drjays. hittade den på google, får se hur de blir med den.
sen ska jag beställa lite saker frpn nelly.com men de ska endå inte betalas förens i februari så det var ju en bonos, en smmink neccesär, komplex o bra, har ju en sliten o ful än nu, sen lite hårgrejer, sen balconette förståss. det e ju sån abh jag använder nu =)

bilder från nelly.com som jag ska köpa.

svarta necessär, hår spännen, bh,
  


imorn blir de kanske fica naglarna, en här ska jobba över så får se hur de blir med de .
nu ska jag ut med maya sen fixa för sängen <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0