kväller


Jag vill sola men samtidigt inte för det är verkligen inte bra för hyn, i sommar blir de utomlands med hellen en vecka nåstanns eventuellt o då kommer jag blir brun igen men vill sola nu oxå, blir eventuellt sola onsdag och torsdag, funderar på de. de skadar ju inte om man gör de nå ggr sådär .
Idag lämnade jag in min bommerang jacka på kemtvätt, de var väldigt billigt o den är klar på lördag så då skajag hämta den, sen ska dom eventuellt sy på  min päls på jackan för en billig peng så detta slutar bra de. vill ju använda jackan denna vinter oxå.
idag vart de en tripp till väsby C köpte lite nya underkläder igen me de vart ingen bh så de blir imorn istället. ska ju köpa på troshopen eller twilfit för dom är de bästa, sitter bra o är sköna.
beställt julklapp oxå så en är klar , har några kvar, men de får bli nästa vecka, har en massa denna vecka så orkar inte tänka på de. sen beställde jag en parfym oxå men den ska jag lämna tillbaka för jag ska köpa en annan. paris hilton can can, de är den bästa.
tänkte inhandla lite nya kläder oxå, får se vad de blir. en tröja eller två iallafall.

kollade på lite massage idag oxå, funderar på att göra en ryggmassage här i märsta C, tydligen as billiga så de får bli i januari eller februari.

min aptit har försvunnit oxå igen :/, jag har ätit knappt en halv baguette på hela dagen, detta funkar inte, igår vart de samma sak. dricker iallafall vatten så det e bra.

imorgon blir de möte sen väsby C


nu ska jag ut med maya sen titta tv <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0