lyckad helg


I fredags var vi hos mamma o firade julafton, det var jätte mysigt. Det var jag, robin maya bror och mamma.
vi käkade gott o öppnade paket. av älsklinge fick jag parfymen midnight fantasy britney spears och present kort på new yorker, älskar de. av mamma fick jag pengar. av sandra o ola, massa saker till lägeheten, brödrost, gul elvisp. muggar, toakellpapper o städkitt. sopborste i leopard o massa, . sara fick jag fotvårds saker.det har varit super kul.
mamma fick av mig, en ljushållare som håller 9 ljus som ska sitta på väggen, massa trisslotter o doftljus, brorsan fick hygiensaker som gilettekitt o duschgel, syster ska få massa olika saker. smycken o m.m , sara fick duschgelsaker och doftljus.
 sen på natten vart jag magsjuk så var dålig hela natten, sen på morgonen mådde jag mkt bättre, tur de jag som skulle åka båt på söndagen.
sen drg vi hemåt på lördagen, åkte förbi morfar o önskade god jul o tog en fika. dom behöver sällskap.
vi släppte av brorsan på stationen i uppsala, han skulle till hemmet.
vi åkte vidare till moster för att släppa av mamma, hon ska vara där tills måndag. vara hundvakt åt maya med.
åkte hem för att fixa lite inför söndagen o packa upp.
sen spenderade jag min kväll hos dom, fick lite saker av moster till lägenheten.

söndagen var de bara att stiga upp. duscha packa o sedan iväg mot moster o mamma för att lämna maya o sedan mot båten. mötte tjejerna vid incheckningen o sedan tog vi en fika innan vi skulle gå på båten.
båten gick kl 6.
vi började med att shoppa lite i taxfree, jag köpte godis till hjärtat, bilar o matadormix, o sedan ostar till kvällen .
köpte oxå en vinare till mig ,cava som vanligt till min vinhylla som ska sitta på väggen i vårat vardagsrum. cava som vanligt. sen var de dans o alkoholfria drinkar till mig haha men de funka de med. razzer med hallon är ju så gott.
sen trodde man att man skulle få sova iallafall några timmar men nej så vart de inte. somnade runt 5 halv 6 o gick upp 8 för att äta frukost,helt död var man haha men det e ju så när man åker båt. 
till frukost vart de räksmörgås, mmm vad gott.
en helt lyckad kväll med en massa saker, oförglömligt säger jag  bara.
sen var de väntan på att få gå av båten o komma hem.
tack tjejer för denna fina o underbara båtresa med er. måste göras om snart.

fick reda på idag att vi har nycklarna nu till lägenheten och vi ska flytta in nu, vi ska börja packa o flytta allt imorn de mesta från verkstaden o sedan får vi se vilken dag som vi stannar för gott eftersom vi inte har fått parkeringsplats än och får inte de förens den 1 jan så måste vi lösa de. <3

på onsdag ska jag till syster o ha lilla julafton, jag, robin o maya åker dit. <3

från älsklingen, parfym o present kort





om man tänker på sig själv o sitt utseende och vill vara vacker, hur kan man då förstöra sig själv på detta sätt?


nu ska jag ut med maya sedan sova, god natt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0