nyklippt o fräsch


varit i väsby C o klippt mig, as snyggt :D i like it. nyklippt o fräsch. ni får se bilder sen för min kamera har inga batterier så ni får se sen, ska ta kort på julafton o då får ni se. köpte extra volume hårmousse oxå, den ska vara as bra om man har kort hår o vill ha extra volume.
skulle ha köpt deras hårborste som gör volumen men de får vänta.
kanske ska beställa frå nätet.
ska dit igen den 10 feb och då ska jag klippa mig igen o sedan göra blonda slingor i håret . det kommer bli fett snyggt :D
imorn ska jag färga håret, chokladbrun blir de så länge tills jag ska till frissan igen. måste ju vara fin tills julafton, kryssningen och nyår.
tänkte först att jag skulle till frissan innan, i jan innan kryssningen men ekonomin säger annat nu när man snart ska flytta in i lägenheten o så men vem vet kanske ändrar de så jag är fin tills man ska åka kryssningen med sara den 26 jan. ska ju åka med sara den 26 jan galaxy o sedan i mars oxå så har 3 st kryssningar detta år som väntar. as kul.
sen fick jag reda på här om dagen att mamma o jag ska åka till riga. vara där i ett dygn, äta godmat shopping, ska tydligen vara billigt där. så det e nåt jag ser framemot. ska bli super kul.
på torsdag ska jag köpa ögonbrynsgfärg , nu ska jag mörka ögonbrynen lite. sen ska jag köpa oxstrupe till maya, hon ska få de i julklapp, deoderant o schampoo o balsam.
på torsdag ska jag på möte kl 11 o sedan packning, städning o tvättning.
på fredag morgon kl 9 åker vi upp mot mamma för att fira julafton, kommer bli as mysigt med julklappar, mat o mys <3

extra volume ja fast det var från aco apoteket. färga håret chokladbrun
   

köpa imorn, ögobrynsfärg, oxstrupe arlens zoo, deoderant rexona crystals, schampoo+balsam syoss
     


nu ska jag ut med maya sedan göra ordning för sängen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0