snart är de jul o nyår + kryssning som väntar


Var i kista igår igen, jag köpte en midjehög kjol till julafton som sagt, bilder kommer där nere. den är svart med dragskedja baktill. den o min nya klänning ska jag ha på mig,kommer bli as snyggt.
sen ska jag ha den klänningen och ett par jeans på båten o nå snygga skor.
skulle ha skickat efter en annan klänning till båten men ekonomin säger annat just nu men därför har jag beställt en annan klänning till nyår istället, då måste man se bra ut.
det vart en svart kort klänning med one shoulder, as snygg är den.

idag var jag på möte kl 2, antabus nu igen, har fått utslag så de kliar överallt o dom vet inte riktigt om de har med medicinen att göra eller inte så vi får avvakta, har smörjt in mig iallafall så de känns lite bättre.
sen åkte jag till carmen och öb, började på carmen, såg as fina saker till lägenheten som jag ska köpa, lila långa ljuslyktor smala, dom ska jag köpa imorgon eller på fredag för de måste jag bara ha. sen lite badrums saker, set till handfatet eller duschen, vill ha de i svarta så får köpa de sen när de kommer in, hittade massa fina dricks glas . oh dit ska jag o handla till lägenheten.
sen köpte jag alla julklappar klart så det e avklarat skönt.

svart midje högkjol med dragskedja baktill på new yorker, o klänningen från nelly.com på julafton


 



på nyår blir de en kort klänning med one shoulder från nelly.com


      


lite saker från carmen som jag ska köpa.
lila ljuslyktor i glas långa, badrums set, tandborsthållare, tvålpump o tvålhållare o sedan lite mera saker. bilder kommer sen.

 


nu ska jag ut med maya sen träna överarmarna <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0