Finally Home


Har varit en lång men okej dag. hjärtat kom hem efter jobbet men vart ingen körning, var hos soc lämnat in papper. Vädret gör så jag blir så fruktansvärt nervös, halt väglag och massa trafik. Öva och öva ger resultat så imorn ska jag banne mig ut och köra lite bil.Jag och robin åt lite middag,försökte få i mig lite men var inte sugen. Sen tog vi bilen och åkte direkt till onoff för att hämta mobilen jag köpte.så fin den där :)
Sen stannade vi på donken , köpte en varsinglass, nathalie goes godisråtta .
Nu är jag hemma och det är skönt, trivs verkligen inomhus och i värmen,antingen badkaret eller i sängen. Snacka om latmask man är.
Sen har min data sladd till min egen data har gått sönder,så där går 600 kr till en ny sån,saknar min data, har allting på den,filmer, bilder allt men får nöja mig med robins så länge.
Hoppas det är något bra på tv ikväll eller kanske har någon bra film i byrålådan att titta på.
Nej nu ska jag byta om hoppa i sängen och myspysa med hjärtat sen sova.
Bilder kommer inom kort, mina batterier håller på att laddas upp till kameran


Ciao <3

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0