Promenad och solning avklarat

hellu alla glada :)

jag har varit skit dålig på att uppdatera, det är faktiskt typ över en månad sen jag blogga, sen har ju humöret inte varit så topp så kanske lite därför.
det har hänt en massa saker sen jag sist skrev bloggen, ja du vart ska man börja, jag har shoppat en massa saker, får knappt plats här hemma längre :/ måste flytta till större och förhoppningsvis blir de till mamma runt den 1 september. skönt samtidigt att komma ifrån märsta.
iallafall, de jag köpte nydligen var min parkas jacka vit, jätte fin. sen har jag köpt, väska, tre klockor och för typ två veckor sen satt jag med ingen klocka och nu med tre, bortskämda flicka sen har jag köpt smink, olika fäger på nagellack, en skit snygg leopard väska, en rutig kavaj, klänningar och linnen, köpt de mesta på denna tiden, som jag har sagt, när jag är ledsen köper jag saker, o har varit väldigt ledsen så har väl varit därför.
i fredags träffade jag mamma och syrran, vi grillade ute hos morfar och då fick jag mina presenter i efterskott av syrran. och vet ni vad det var för tröja jag fick,. en tröja med en liten chiauhua på :D så klock ren.

sen framförallt de viktigaste som jag köpt som kommer hem till mig i aug, min lilla chiauhua. en tik som heter maja, väger 1.5 kg och är ett år gammal:) jag köpte henne på en annons på blocket. jag förståss åkte dit o hälsade på först, dom var väldigt snälla och trevliga, först skulle dom inte alls sälja maja för det var inte hon som var på annonsen men jag sade till dom att jag tyckte den hundem var alldeles för stor och då erbjöd dom mig maja, väldigt bra pris oxå för en ren rasig chiauhua, dom kommer och lämnar över henne mitten av aug ungefär. längtar <3. allt en flicka vill ha får hon inte sant ;)



ikväll har jag varit ute på min vanliga kvälls promenad och legat o solat en halvtimme:)
imorgon blir de klippa och jämna till luggen sen beger de mot kista c, ska pierca örat och kollar runt lite.

Jag älskar dig robin jansson av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0