lyckad shopping idag

Jag har haft väldigt trevligt idag med hjärtat. Vi vaknade, jag gick för att sola, låg där inne en halvtimme och nu har jag bruna fina färgen igen men mer ska de bli. Sen in i duschen sen begav vi oss emot täby centrum, gick runt och kollade, rätt som det e ser jag min bror upp på övervåningen, jag skriker som en galning, niklas brorsan sen ser han mig, så han kommer ner och vi står och snackar ett tag. skitungen har piercat sig i läppen, ögonbrynet sen tungan nu oxå. aj aj tar efter sin syster, icke bra :P.
Sen åkte vi vidare och de vart kista centrum, käkade max sen kollade runt¨lite, fick reda på oxå att både belles skoaffär och new yorker har öppnat i kista, de har jag totalt missat så där lär de ju bli shopping som heter duga haha. Jag köpte bikini överdel och underdel där inne, sen köpte jag en kort svart jacka från hm, och sen till sist men inte minst köpte jag min efterlängtade kavaj från ginatricot. Jag dog när jag såg den och priset hade jag ingen betydelse eftersom jag har velat haft en så länge. Jag gick raka vägen till kassan och betalade åkte hem med ett glatt leende. bilder ser ni längst ner :)
Sen såg jag oxå en skit snygg leopard mönstrad trenchoat jacka som jag vart kär i men den får vänta eftersom den 19 ska jag eventuellt tatuera mig med mamma, de ska bli kinsesiska tecken, tro,hopp&kärlek på ryggen. i love it<3


kläderna som jag köpte
Bikini-new yorker, kort tunn jacka-H&m och kavajen-ginatricot.

  

Sen vill jag bara slänga in här bland alla dessa ord och meningar, Jag älskar att spendera min tid med dig baby, älskar dig robin jansson<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0