Söndag

Inatt sov jag ensam iallafall några timmar, skönt och få hela sängen för mig själv, hjärtat var med isak hemma hos hans bror och sen på corner.Var trött och kände mig hägning, så jag låg hemma ,kollade på luftslottet som sprängdes, kan inte sluta kolla på dom filmerna, dom är as bra. Laddade hem en hel del filmer.Bland annat twilight,new moon. Har inte sett den så tänkte se den idag som söndags film och ha myspys med hjärtat.
Vaknade runt 11 och kände mig tvärpigg. Rusade upp sorterade tvätten och lade in den i tvättmaskinen sen väckte hjärtat, gick upp och käkade en rejäl frukost, sen åkte hjärtat till verkstaden skulle fixa lite med sin cross.
Jag har ringt beställt min beställning hos ëllos, en skit snygg jacka kort modell grå, en kort svart vårjacka och en tubtopps linne i korall. skit snyggt.snart beger de mot kallhäll i stlhm, kolla på när isak ska spela innebandy match sen hemåt käka lite middag sen fajta med veckan som kommer <3.

outfit today , jeans-new yorker, linne-ginatricot, tröja-new yorker , halsduk-ginatricot

    

elloskkläderna, grå jacka kort modell, kort svart vårjacka med hög krage, tubtoppslinne i korall.
    


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0