Lite smått och gott


God morgon god morgon (:

igår var jag och älsklingen runt lite på eurostop och kollade läget.hade inget och göra. sen vart de lite middag, de gamla vanliga vid flygplanen, mysigt.
Vaknade nyss och skulle ha varit på psyk kl 10 men försov mig, typiskt, men senare idag blir de till att träffa min läkare på psyk som ska ge mig mina mediciner och sjukintyget så de händer något någon gång.
Jag tänkte ta en lång promenad dit så jag kommer ut lite oxå, hjärtat jobbar sent idag/ikväll.
Hoppas min tandblekning kommer idag oxå eller iallafall denna vecka så jag kan börja bleka tänderna, usch dom e så fula just nu så jag spyr, gula och även fast jag slutat rökt för ett halvår sen, kanske till och med mer än så och använder bra tandkräm går missfärgningarna inte bort så tänkte ta något effektivare, easewhite blev de.

Snart är de gotland en vecka som gäller med mamsen, ska förbereda inför helgen och handla massa saker för på lördag åker jag upp till mamma sen måndag morgon åker vi mot bååten sen gotland . ska bli grymt kul.

Robin jansson,du ska bara veta hur mycket jag älskar dig och hur himla underbart glad jag är för dig, men framför allt stoltheten att få vara din flickvän är enorm <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0