ny vecka, nya möjligheter


varit en lugn o bra helg. har börjat käka antabus nu från beroende mottagningen så jag ska hålla mig ren från allt nu när jag ska börja min adhd utredning nästa vecka. ska dit på tisdag o fredag igen o ta, blev som sagt en lugn o skön helg utan dricka o utgång, saknar de líte nu  när man varit i fullvart hela helgerna men de behövde jag.
har börjat min bantningstid igen, går sådär, håller mig i från godis, puckon som är min favorit och framför allt fet mat men de gick ej idag så vart donken haha.a skönt när man flyttar så man kan skärpa till sig o ta sig i kragen o gå ner lite.
iallafall i veckan som var hittade jag min efterlängtade äkta tvättbjörns päls till min rosa bommerang jacka som en skräddare ska sy dit. ska hämta denb i veckan i stlhm eller så skulle hon skicka den, får se vad de blir.
stor fin päls till min bommerang de sitter fint de.
ifredags åkte jag en sväng till kista för att köpa nya jeans då mina andra favvojeans har gått hål i men ska laga dom så köpte ett par till, svarta denna gång. fina var dom. tajta.
igår lördags så åkte jag en tripp till öb, hade as tråkigt, går bara o väntar tills man får flytta in o sen börja jobba, ska bli så skönt. iallafall kppte dit och kom därifrån med en massa saker till lägenheten bland annat.
till lägenheten köpte jag en dammvippa, leopard servetthållare med leopard servetter i, o en mönstrad toalett borste,sen mina fina vinglas, ett gick ju sönder på saras fest så köpter nya så nu har jag 3 st. ska ha flera. sen lite hyigen artiklar och sånt dära.



en äkta tvättbjörns päls, svarta silvia jeans från ginaT,

 

dammvippa från öb, leopard servetthållare med servetter i, mönstrat toalettborste. vina glasen


     


när jag får pengar ska jag åka o köpa mina saker från accent,
deras plånbok, leopard paraply , ska oxå lämna in min bommerang jacka på kemtvätt innan dom ska sy på min päls på den. lämna in mina stövlar till en skomakare så dom överlever ett år till. och llite mera saker. bilder kommer sen .

 nu ska jag dricka juice och kolla beck <3


'

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0