sthlm

 varit en lugn o skön måndag, fick börja med att ringa lite samtal, har fått påminnelse på ett par skor som jag beställde och skickade tillbaka samma dag så då har dom gått om varandra och skickade ut men de löste sig o det var bara att riva sönder räkningarna för de stämde inte, skönt de, jag är så noga med räkningar men men.
sen beställde jag tid för naglar torsdag kl 6, sen köpte jag min mascara idag men det var denna istället, mascara falsies volume, får se om den är bättre som dom säger haha. ska ju vara fin tills helgen för då är de fest hos sara för hon fyller 20 år :) men mer om de kommer senare i veckan.

imorn jag ska jag till stlhm för att möta upp en kund som ska köpa mina dybara gråa marble skor från nelly. ankle bootsen, dom är mina favoriter men pengarna går till ännu en viktigare sak, jag skrev ju förut i bloggen att det var snack om att köpa en bommerang jacka, köpte en svart med stor päls men tyvärr var den för liten så sålde den vidare, sen tänkte jag att jag lägger ner det dära men nu är de på gång igen, imorn ska jag möta en tjej i södertälje, jag ska eventuellt köpa hennes rosa bommerang med stor fin päls för billig peng om jag kan ha den. det är en xxs så hoppas jag kan ha den, den är ju speciell i storlekarna precis som canada goose men hoppas iallafall att jag kan ha den för då köper jag den.
sen ska en annan kund köpa ett par andra skor av mig oxå så man får in lite cash kul=)
sen ska jag kolla på en brun charmante väska med guld skedja men vet ej om den faller mig i smaken.
gå på bolaget i veckan oxå. blir cava eller wild strawberry, tror de blir cava, det e godast.



mascaran jag köpte på kicks, sen rosa bommerang jackan. en sån fast en brun då.
  
¨

nu ska jag ut med maya sdn använda magmaskinen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0