tatuering snart igen.


kom till sara igår runt sex tiden, käkade lasagne, de var super gott. sen spelade vi fia med knuff med saras kille och jag vann haha. vi somnade runt elva tiden.
vaknade imorse runt nio tiden o gick ut med hundarna i regnet, usch inge mysigt med regn.
vi har käkat frukost o nu snart ska jag fixa mig, saras syster sofia kommer på besök hela dagen, kul har ju en kasse kläder till henne så hoppas hon gillar dom =) sen ska vi baka o käka lunch.
sitter o kollar lite på blocket, sålde min bommerang jacka i förrgår för den var för liten så nu ska jag köpa ensom sitter bra, en svart med päls elller en ljusrosa utan päls. alla jackor jag har hemma är med päls så vill nog köpa en utan denna gång, får se vad de blir. tror de blir den rosa, skit snygg är den.
imorn tar vi bussen 12.00 härifrån sen stadbussen till saras pappa. kl tre ska vi tatuera oss så allan tar hand om hundarna så länge, saras ska tatuera in skorpionens tecken i nacken o jag funderar på att skriva nathalie på armen eller någon tribal på benet =) skulle ha fyllt i mina andra två som jag har på magen o på ryggen men vart så dyrt så tar de nästa gång .sen kommer hjärtat o hämtar mig i uppsala runt 5 tiden.
på fredag har jag möte hos beroende mottagningen kl 9.30 så maya kommer få vara hemma själv en stund men de klarar honm sen blir de en tripp in till stlhm .
på fredag blir de utgång med basta sara o några till på kalas de vanliga.
sen lördag blir de lugnt o söndag med <3


en svart bommerang med päls, en ljusrosa bommerang utan päls.
 

nu ska jag fixa mig klart, håret o sminket. <3

Kommentarer
Sara ((:

2010-11-03 14:08:47
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
Sara ((:

Underbart att ha diig häär, ((:

Imorgon blir de tatuering , super ((: Äntligen-<3

2010-11-03 14:10:29
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

o jag älskar att vara hos dig. ja imorn blir de tatuering super kul <3<3 älskar dig

2010-11-03 21:34:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0