12/10 - 2010


idag har jag varit o mött upp sara på stationen med maya, vi ska sova här ute på landet i två hela dagar, har hemlängtan redan men de går över snart sen kom jag på att jag har inte ombyte med mig så får använda de kläder jag har på mig  endå till torsdag. glömde mina sovbyxor oxå o jag hatar att  sova utan byxor.

vi har iallafall ätit en god middag, pasta med skinksås. varit på affären o handlat påfyllnings kort till telefonen och handkräm, min var slut, dom hade inte vaseline så fick pröva nå annat.
och vi har varit ute på promenad i de kalla vädret och rastat hundarna. nu sitter jag vid datan och snart ska jag äta snickers o kolla tv sen sova <3. 
vi ska sova här i två dagar iallafall o de kommer gå bra och vi trivs redan

just de får inte glömma, jag skickade efter en jacka med pälskrage till maya nu till vintern. hon får ju inte frysa, de görhon redan nu o det är inte minus grader så då tänkte jag o hjärtat att vi skulle skicka efter en åt henne o de vart denna fina jacka.


Vinter dunjacka från Lechien.
 

nu ska vi ut med hundarna och kolla vad saras kille gör på jobbet, de ligger här borta.

<3

Kommentarer
Sara (:

Snygg, (: den kommer hoon absolut trivas i (: ^^Hoppas, <3<33

2010-10-13 22:46:57
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

men jag ska nog skicka efter en annan en leopard jacka =)<3<3

2010-10-15 20:44:19
Sara (:

Funderar jaag också på, HAHHA (: Blivit beroende på leopard grejer. haha

2010-10-17 20:18:40
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0