En ny vecka


måndag idag. var o lämnade in soc papper i morse, penga papper brukar jag kalla de och hoppas att de går igenom . dom måste ju förstå att jag är sjukskriven nu nät jag väntar på att dom ska göra en ADHD utredning sen att jag går på missbruks enheten och öppenvården. aa de ena strulet efter de andra men efter detta kommer jag att söka jobb endå. orkar inte gå hemma längre. tråkigt. sen kan man ju börja jobba extra o då är inte maya själv hela dagar heller , alltså utan mig hon har ju alltid nova eller camilla hemma.
Ska lämna ut min cv personligt o hoppas på napp någonstanns.
IMorn ska jag till sthhm med maya, hon får följa med mig nu, hon ska inte behöva sitta hemma o glo.
vi ska möta upp en kund som ska köpa mina skor, svarta kilkack skor från dinsko.köpte i somras men nu säljer jag dom.
beställde hem förra veckan från hm, en skit snygg tröja o fransk manikyr som man kan göra på sig själv.
hade beställt en skit snygg väska från cellbes men var så liten så skickade tillbaka den o beställde en annan, hoppas på att den är bättre. gillar stora väskor inte små:P
sen får jag inte glömma kilklack skorna svarta från nellt. o leopard mocka handskar jag oxå beställde och påslakanset i leopard. fast de gjorde jag för två veckor sen o dom kommer runt v 42 =).

igår skickade jag efter ett par klackskor ankle boots de vanliga fast gråa som jag ska ha ihelgen för då är de utgång med bästa sara <3 blir kalas eller etage. jag har två andra färger i dom skorna nämligen leopard och rosa.


tröjan får hm och fransk manikyr, väska från cellbes, , svarta kilklack skor från nelly, mocka handskar i leopard,
påslakanset i leopard och ankleboots från nelly.




dom här ville jag ha från nelly men fanns inte i min storlek och heller inte i min färg svarta..



hämtade min canada goose jacka lång röd modell figurnära. den var precis som om jag ville ha den. helt galet.
så nu har jag en lång o en kort modell härligt.

har precis varit ute med maya, nu ska jag använda min magmaskin o kolla tv o vänta tills hjärtat kommer hem från jobbet <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0