Fia med knuff sen hemåt


Vi har kommit in på en jävligt rolig sak och det är att spela fia med hutt :D haha. Vi har spelat de nå hundra ggr sen jag kom hit o det blir bara roligare haha. kul.
vaknade runt 10 o gick ut med hundarna, kallt ute var de iallafall. snart är väl snön här, bara de som fattas.
vi käkade lite frukost o nu sitter jag vid datan, ska fixa mig o de snart, klä mig på mig tvätta ansiktet och sminka mig.
Idag ska jag o maya åka hem, ska bli skönt att få komma hem =) har hemlängtan men samtidigt skönt att få komma iväg lite. antingen sk ajag o maya åka bussen till uppsala o möta upp hjärtat eller så kommer han o hämtar mig här ute hos sara. det e skönast för mig eftersom jag har packning men men får se hur de blir.
jag kom o tänka på de att hellre går jag till en skomakare med mina favorit skor som kostar 200 än till att köpa pritt nya när mina kanske håller ett halvår till. tjänar ju jag på. så de ska jag göra. hörde av sara att dom på gränby C tar bara 220 kr för att fixa skorna så ska åka dit idag innan jag åker hem o hra med dom om mina stövlar.
jag satt o kollade runt lite på blocket och hittade på par skor som jag vill köpa men är osäker, skickade efter två par i veckan men ska skicka tillbaka dom eller ena paret då.
 vill köpa dessa två par. ena paret på första bilderna är overknee stövlar, och de andra är lite kortare.
sen pälsvästen som jag skulle köpt fanns inte kvar så får hitta en annan då för måste bara ha en till skinnjackan som jag köpte, har en pälskrage men en pälsväst till jag oxå ha :P


fia med hutt ,  skor från blocket de är tre likadana bilder på de första skorna, dom andra stövlarna är lite kortare o är från duffy .
    

nu ska jag gå o hjälpa sara med hennes tavla sen spela fia med knuff, efter de fixa mig o ut med hundarna <3

lev dagen fullt ut för de ska jag göra <3


Kommentarer
Sara (:

Taack för hjälpen gumman. Alltid lika roligt att ha diig häär, (: Ååå spela de var helt sjukt kuul.<33

2010-10-22 11:38:35
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

jag älskar o saknar dig gumman <3

2010-10-23 18:40:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0