härlig söndag


idag har jag varit på stan med underbara sara jörgensen, gud vad jag älskar dig tjejen <3 du o jag föralltid. (L)
jag har inhandlat en massa saker som jag behövde. har kommit in i denna ålder där jag börjar få fobi för rynkor och att bli gammal, så jag pröva så mkt anti wrinkle krämer och håller alltid på med min hy men idag fick jag höra att en 21 åring ska ha återfuktande krämer tills man är 25 sen ska man använda anti wrinkle så det blir de för min del nu. de visste jag faktiskt inte för har hört att man ska använda rynkkrämer redan vid ung ålder men de har ingen tydlig effect då så när jag fyllt 25 ska jag gå och köpa denna youthcode som tydlligen ska vara bra =)
iallafall så jag köpte på kicks, nivea krämer, en ögon kräm återfuktande och en dagkräm återfuktande, skulle köpt deras wash gel och toner oxå men de får vänta för mina andra är inte slut än. sen köpte jag vaseline handkräm på hm, sen på apoteket, tänkte jag skulle pröva dom här nya tuggumina sb12 boots för vitare tänder, dom smaka bra men får se om de nu är så bara haha och så köpte jag nagelbandskräm för får alltid så spruckna o fula naglar och nagelband. och sen till sist köpte jag dove visible care renewing duschcreme, var bara tvungen att pröva den som gick på reklamen haha :P
hade iallafall en bra dag på stan, jag kände imorse ,fick lite panik för att gå ut och träffa folk men sen lugnades de ner sig och sen gick de väldigt bra, hade väldigt trevligt sällkskap så hade kul :D måste göras om.






skulle köpt detta idag nu när dom har stor rea på all nivea märken men de får vänta tills mina andra är slut.






blev hämtad runt 5 i uppsala på stationen, då drog vi o käkade på burger in i gottsunda, var så himla länge sen man var där sen gick vi runt där inne sen drog vi hemåt. jag bytte om o sen åkte upp till maya.

my outfit today was :
skinnjacka från ginaT, pälskrage från hm, jeans från new yorker, tröja från hm och linne från ginaT,
kilklack skor från nelly, svart vezzanoväska från accent.

väntar fortfarande på att min väska från blocket ska komma, har varit helg så inte så konstigt, hoppas de kommer imorn eller på tisdag.
nu ska jag ut med maysan sen hem sen sova för imorn ska jag till ungdomsmottganing kl 3 o ta blodprover o få nya p-piller. hatar sprutor o nålar så får se hur de går haha .

ha de så bra o lev dagen som om den vore den sista för de gör jag <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0