Home sweet home


imorn ska jag o maya åka hem, de ska bli skönt. vi har sovit här snart i två dagar o vi har hem längtan. maya bara sover o jag springer o fixar o kollar datorn flera gånger.
idag vaknade vi runt tio för att ginza ville ut o maya är morgon trött så hon ville knappt gå upp ur sängen men vi gick våran morgon promenad . vi käkade frukost efter de o satt vid matbordet en timme skönt sen fixade jag mig iordning för att vänta på att saras kille skulle komma hem så vi kunde åka iväg o handla på björklinge mataffär o sen pizza till middag. gott var de. vi åkte förbi en sväng till saras killes föräldrar för dom skulle hämta deras ren tvätt så vi stannade på en fika, dom var trevliga =)
imorn ska vi ta bussen 10.20 in mot uppsala för att sara ska till skolan kl 1 o då ska jag åka ut till morfar o vänta på att hjärtat ska sluta jobbet så han kan hämta mig o maya där ute. ska bli riktigt skönt att få komma hem.
jag kollade på blocket idag o hittade en likadan väska som jag köpte här omdagen den svarta fast en brun sån för 200 spänn, snacka om att man tjänar på de. så de ska jag köpa på fredag =)
sen ska jag på möta på fredag hos missbruksenheten och sedan träffa pauline så jag ska köpa hennes tandblekning, min easewhite funka ju inte så de var bara skit så hoppas att detta funka då.
sen ska jag in till sthlm till väster haninge för att hämta min pälsjacka jag köpt till vintern. as snygg. kan man ha  typ när man ska ut på krogen eller fest. och till vardags om man till för den är as varm.

helgen blir lugn, längtar tills jag´o hjärtat ska åka till thuns. älskar de det är så roligt där. vi ska dit den 25  handla lite o ha de mysigt. de känns som lilla ullared så roligt är de haha :P-
iallafall fredag är de fullt, lördag vet jag inte vad som händer, hjärtat ska väl åka cross så jag ska jag väl bara vara hemma o ta de lugnt. jo just de ska lämna tillbaka filmen oxå som jag hörde förut. får inte glömmas.
på söndag ska jag in till uppsala o träffa sara igen,vi ska ha en runda på stan o bara umgås de ska bli kul =)

här kommer bilderna på grejerna oxå.
brun vezzanoväska från accent, pälsjacka från blocket, tandblekningen, det är inte de märket , vet inte riktigt vad det är för märke eftersom jag inte hämtat de än.

  

nu ska jag borsta gaddarna o byta om sen ut med maya sedan sängen godnatt <3

Kommentarer
Sara (:

Älskar att vara med dig bästa vän, finns inga ord för va du betyder för mig. Massa minnen, åå mera ska de bli (:

2010-10-13 22:46:13
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

o jag älskar dig min vän, du betyder allt för mig. våra minnen betyder allt för mig. du o jag förevigt min vän <3

2010-10-14 09:21:24
Sara (:

Och jaag diiig.<3 Vänner för alltid, ingen kan skilja oss åt. saknar dig<3

2010-10-17 20:16:04
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

nej precis inget kan skilja oss åt <3<3

2010-10-17 21:15:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0