I Skuggan Av Värmen


Jag Är Inte Rädd För Att Dö, Nu Skulle Jag Kunna Dö, Nu När Jag Känner Såhär.Då Gör De Ingenting.
Jag Trodde Inte Att Du Skulle Komma, Inte Jag Heller.
Det Känns Som Om Jag Har Väntat På Dig, Men Du Känner Inte Mig. Du Vet Ingenting Om Mig.
Jag Vill Inte Att Vi Ses Mer, Varför Håller Du På sådär, Varför Säger Du Så För.
Fan För Dig Som Gör Såhär Mot Mig. Vad Fan Har Du Gjort.
Vi Fixar Det Här Nu, Släpp Ut Mig, Släpp Ut Mig.
Du Får Inte Lämna Mig.



Det var en gång en kille i landet långt bort, som blev förälskad i en tjej, hon var den finaste utav dom alla! Men så en dag drogs dom ifrån varandra,han får inte tag på henne på något vis, så han skickade sin lilla fe för att hälsa sin älskade att, "han saknar henne så mkt, och älskar henne mer än livet självt! Han kommer göra vad som helst för att en dag få spendera resten av sitt liv med henne" och det sa den lilla fen till den älskade tjejen! ♥

can be your hero baby, i can kiss away the pain.
I will stand by you forever. you can take away my breath. Would you run and never look back. Would You cy if you say me crying. would you say my soul tonight.
would you trumble if i touch your lips. would you laugh, oh please tell me this, would you die for the one you love. Hold me in your arms tonight. Would you swear that you will always be mine. I am to deep , i have lost my mind. I dont care, you are here tonight.
Oh i just wanna hold you, i just wanna hold you.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0