Snart så <3


släppter nyss av maysan med mamma, hon ska få vara ute på landet inatt, jag ska ju bort o så sen tänkte kul för henne att komma bort lite. så nu sitter jag här med separations ångest, hon är verkligen min lilla pingla, älskar dig.
så får vi ser hur detta går, känns bra men hoppas de går bra. saknar henne redan.
nu sitter jag med magmaskinen på för fulla muggar och gjorde naglarna fransk manikyr för inte så länge sen så de håller på o torkar, fyllde i idag bara =) ska ju vara fin tills kväll.
vinet står i kylen och blir kallt ocg osten med. vi ska äta middag hos saras pappa först och för festa sen får vi skjuts ner till krogen, först hade vi tänkt gå därifrån men då kom vi o tänka på vilka skor vi har på oss så de skulle inte funka så bra haha . skulle vi inte kunna dansa sen haha.

ska äta lite lunch. blir nog plättar med sylt sen duschen och sminkningen som väntar <3

Här kommer en bild på mig o sara när vi var i början på kalas =) <3
älskar dig tjejen du betyder mest.

( haha sen vet jag verkligen inte vart den där killen kom ifrån, shit pinsamt faan haha )




Kommentarer
sara

Haha, (: Älskar dig också gumman, de är ju John på bilden, hahah =)

2010-10-11 09:36:28
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

aha okej e visste jag inte haha, vart chockad när jag såg de :P älskar dig massor gumman <3<3

2010-10-11 11:14:54
Sara (:

HAHHA =)

2010-10-17 20:20:44
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0