Söndag och trötter.


igår var jag o sara ut på kalas, dom har gjort om där inne så nu är de mkt bättre o härligare att vara där.
föst åkte jag hem till henne på middag och sen drack vi massa vin med ost o kex. hur mysigt som helst.
Kl halv tio fick vi skjust av hennes pappa ner på stan. Jag var full när vi ska in på krogen men sen under kvällen/ natten nyktra jag till kanske var för att jag inte drack så mkt då under kvällen haha.
kul iallafall måste göras om.
fick hem maysan idag oxå , har saknat henne så mkt. skönt att ha henne hemma, ska aldrig lämna iväg henne igen.

Idag träffade jag mamma, madde (syrran) niklas (bror) på stan i uppsala, vi började med att äta på Kina garden Buffe, skit gott men blev mätt fort.
sen gick vi runt på stan och hade de mysigt,
Jag köpte först smink mineralpuder på hm som man kan vända vardagligen. sen var jag in på accent och de skulle jag inte för därifrån kom jag med en väska en svart skit snygg. sen köpte jag hårinpackling gliss som jag ska använda 2 ggr i veckan.
bilder kommer här nere.

just de får inte glömma heller, jag köpte en Lv plånbok på blocket oxå. skit snygg passar till min Lv bag.
Sen en kappa lång svart med skärp i midjan lite tjockare modell.

Mineralpuder, väska från accent, hårinpackning, Lv plånbok en sån fast vit med olika färger på , svart kappa .




varit full vart hela dagen. i veckan väntar de mkt saker.
- sortera alla sommarkläder och skor o jackor hemma för att lämnas på verkstaden.
- verkstaden lämna saker o sortera o ta hem vintergrejer,
- lägga ut saker på blocket när jag rensat klart.
. betala in räkningar
- möte på öppenvården på fredag
- möte på psyk i upplandsväsby
- ringa lite samtal
- träffa hellen i sthlm och shoppa lite
och lite mer men kommer ej på de nu.

Nu ska jag sova god natt <3








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0