utgång men först myspys hos sara imorn<3


Ikväll blir de en sväng till bolaget för att inhandla till middagen imorgon hos sara vi ska ha innan vi drar ut på krogen=)
vi ska äta en god middag o bli fulla på vin sen ska vi dra ut på kalas.
härligt med en tjej kväll bara hon o jag. får se vad de blir för vin, de ska bli en överraskning.

Imorn tar mamma maya över en natt ute hos krille. hon ska få vara där. kände att det var lika bra eftersom att jag ska bort tidigt o sen ut på krogen o sen ville jag ha sovmorgon på söddagen för man vet aldrig hur man mår de haha
så sen ska vi mötas i uppsala på söndag eftermiddag så tar robin hem maya o jag o maya ska ha en riktig mysig dag på stan med shopping o mat.

jag kollade runt lite på nätet o hittade den efterlängtade filmen som jag vill ha. i skuggan av värmen av lotta thell.
I skuggan av värmen utspelar sig i Stockholm där två unga människor, Eva och Erik, möts och drabbas av den verkligt stora kärleken. Eva försöker först stå emot kärleken - hon har en hemlighet för stor för att kunna tillåta en relation med en annan människa. Info är tagen från disc shop.se! Beställ före 16, leverans nästa dag. alltså hon är heroinst och lever ett svårt liv och sen träffar hon denna erik som förändrar hennes liv till något bättre. jde finns även 6 böcker oxå o jag har läst 2 av dom o är inne på 3  nu och garanterar dig att det är något läsbart så jävla bra. ska beställa hem filmen nu eller hyra den ikväll om den finns i videobutiken så ska jag se den som fredags mys.

just de fick beställa hem ett nytt bankomatkort för mitt funkar tydligen inte, man kan handla på de men inte ta ut pengar på någon uttags automat, sjukt men men de kommer väl nästa vecka så.

nu ska jag ut med maysan och sen vänta på att hjärtat kommer hem denna fredag, lite tidigare hoppas jag för ska iväg o handla o fixa lite, hyra film, lämna in paket, på bolgaet.



här kommer en bild på maya, min lilla prinsessa.



Lev dagen som om de vore den sista för de ska jag göra <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0