baby girl



igår vart de en trick till solna för att hämta min gucci plånbok, inte äkta men den var fin för de. sen skulle vi ha gått på bio i täby C men den filmen som vi ville se gick inte där så det vart kista C , vi såg i himlen finns inga känslor haha skit bra var den, skratta som faaan. värd o se iallafall var den.
först gick vi runt lite, gick in på new yorker där jag köpte underkläder skit snygga sen käka vi pasta carbonara på food court, skit gott :D mysig dag.
sen åkte vi direkt hem till maya, jag gick en kvälls promenad med henne sen kte jag o hjärtat hem till han. jag ska börja sova hemma nu eftersom de känns bättre o maya sover o bor var hos camilla men jag är hos henne hela dagarna, kommer på morgonen och åker hem sent på kvällen.

idag är de söndag och de känns verkligen som om det är söndag.
ska vara hos maya nu några timmar sen blir de täby C med hjärtat, ska kolla lite i affärer och äta nå god mat ute=)

som ni alla vet så skickade jag i torsdags efter min abtronic x2 maskin, kropps maskin för mage och alla delar på kroppen som man tycker man ska träna. man får typ platt mage efter några ggr bara .
sen skickade jag efter lite produkter från yves rocher, om jag beställde för minst 50 kr så fick jag en väskset och nattkräm och de måste jag bara ha så beställde en slags puder mineral skit bra tydligen sen 15 olika lags hud o kropps produkter och ansikts mask. har börjat använda de nu alltid innan jag ska duscha.
sen var jag duktig och skickade tillbaka youthfulessence och ska få pengarna tillbaka, orkar inte med de där nåmera sen kändes inte som om de funka.
istället ska jag skicka efter sheercover till ansiktet. ni kanske hört vad det är för nåt. slags smink som ska tydligen vara bra för ansiktet, inte som vanligt smink.
sen ska jag kolla lite skinnjackor på nätet få ser vad jag hittar.

nu ska jag ut med maya sen vänta på att hjärtat ska komma o hämta upp för nu blir de täby C <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0