Det ända jag har att säga är..

att jag slog till med en tröja och en kofta på new yorker, ville ha en jacka skit snugg men får vänta på med den.
skulle ha köpt ett par mjukis byxor i loinne typ men käper dom på söndag eller när lönen kommer.
jag köpte iallafall en tröja ., typ leopard tiger  tröja skit snygg sen en kort midje kofta grå.
jag skulle ha köpt mina fluor tabletter hallon på apoteket men då glömmer jag bort de haha får ta de på söndag när jag ska klippa mig.

nu ska jag ut med maya sen dricka strawberry vin och mysa med camilla, de kallar jag fredags mys.


<3

p.s bilder på tröjorna kommer sen när jag fått igång min mobil o tagit hit data sladden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0