en varm flicka ute i den kalla vintern.


Aa man ska man säga, alltid lika dålig uppdate. har varit mkt på sista tiden och med maya o allt annat.
I fredags träffade jag hellen i stlhm, jag köpte på hötorgets stora marknad en stor plånbok kuvertplånbok och en pälskrage till min nya skinnjacka jag ska få i veckan. sen käka vi på domken och umgicks, det var mysigt.
i lördags var jag o hjärtat på bio, vi såg tusen gånger starkare, den var okej men man fatta inget av den typ haha.
Jag köpte därav en röd och en svart lackväska kuvertväska från glitter, jag hade alla stämplar på bonuskortet och då fick man välja saker för 100 kr.
sen käkade vi på food court, hur mysigt som helst =)
igår var vi på max o käkade, var sugan på de haha och jag o hjärtat prövade något nytt, deras hallonpaj med glass, så jävla god den var, har inte ätit nå godare på länge.
Igår var hjärtat o åkte cross så jag,camilla, simon, maya o nova var i skogen vid crossbanan och plocka svamp.
vi hittade as mkt trattkantareller men de var väldigt dåligt med gula vanliga kantareller men var roligt endå så nu har vi massa svamp att rensa o göra iordning för någon användning av de. är ju så gott med de.

idag är de måndag och början på veckan, lite saker som händer denna vecka.
ska hämta min nya canada goose jacka, lång röd modell, en figusnära, den sitter tight på en och det är i st xxs. härligt. jag har ju en äkta canada goose kort modell som jag köpte förra året på NK i sthlm för 5000 spenn, nu när jag tänker efter, hur kunde jag göra de, jo kanske för att man måste bara ha en haha.
iallafall den ska jag hämta. sen köpa min skinnjacka oxå. har ju köpt en pälskrage till så de kommer bli skit snyggt.
sen lämna in penga papper till soc o möten blir de.

här kommer en bild på canada goose jackan som jag ska hämta. det är en sån modell fast en röd.


Nu ska jag rensa klart svampen vi hittade igår sen ut med maya =)
Mitt ordspråk, [ Rör Inte Till De ]


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0