Home


gick hem till mig en sväng eller hos robin kanske man ska säga de.
solade en halvtimme och tvättade lite och städa rummet lite. har inte varit där på ett tag så unket blir de och instängt.
jag vet inte vad jag ska göra om jag inte solar, jag blir skit blek och kan inte använda typ brun utan sol o de för de blir inge bra. de kommer fläckar och usch nej jag gillar de inte.
sen när man är så blek o ska använda brunkräm o de då har man skit svårt att hitta en som passar hudfärgen haha. alla dessa konstiga saker man får för sig.
JAg har varit ute med maya nyss, hon vill verkligen inte lyssna på mig. hon går sin egen värld. de gillar vi inte. får bli hårdare och använda en hård ton, som om de funkar haha är för snäll.
vänta på att hjärtat kommer hem så ska jag lura med han till donken, så jävla sugen på de :P
Jag ska noppra ögonbrynen och ha fotvård ikväll med de får vi inte glömma.
på fredag blir de till att åka till mamma i lilla storvik, jag och maya åker med tåget runt 16.00, har inte riktigt kollat upp tiderna men ska göra de ikväll. måste packa de jag ska ta med till maya och till mig. mysigt att göra en liten resa ..

nu ska jag äta sen ut i skogen här nedanför o kolla om kantarellerna har växt nå mer så man kan plocka dom och steka dom och äta upp dom haha gott gott

Jag längtar till nästa sommar, ska försöka åka utomlands då sista minuten eller nåt =)

<3



En bild på mitt i mitt nya hår som jag skulle ha lagt ut igår :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0