då har de gått 2 dar på denna vecka...


snart är de fredag och då blir de att åka upp till mamma och bara ta de lugnt. vi bestämde de igår, kände att det var en super bra ide plus vi ska hjälpa henne att hem sin nya säng från jysk.
igår var de måndag, åkte som sagt in till stan utredningen och fick diagnosen ADHD och skäms inte över de. betyder mer hjälp och stöd från kommunen o de behöver jag då jag inte klarar allt själv, alltså att söka jobb och sådär. dom har redan fixat ett jobb åt mig praktik o stor trivs, lägenhet och boendestöd är de nästa, så får se hur de blir. Då jag kan få mina raseri utbrott o humörsväningar så de skriker om de så ska jag få medicin mot koncentration o deprition.
Har jobbat idag 13.00 15.00 och kom hem medf ett par spritt nya oanvända cheap monday jeans en svart cardigan oxh en tröja med volangarmar :D skit kul, man kan hitta mkt på en second handbutik, de kan man inte tro.

imorgon ska jag tvätta mellan 15.00 -19.00

nu ska jag ut med maya sedan fika <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0