fix o trix ...



Idag har jag jobbat mellan 13.00 - 15.00 och alltid lika kul. Kommer in så snygga kläder så jag tillochmed köper massor. jag köpte förra veckan ju lite saker, och idag fick jag med mig hem en vårjacka med stor krage, en kavaj as snygg, ljus rosa cardigan och en mörkblå midjekort cardigan med snöre. skit snyggt, skulle oxå ha köpt en vit storsjal ponco som man kan ha till skinnjacka as snygg och en annan tröja och ett par kookai jeans.
får se hur de blir med de :P
min leopard dress kom idag, den var lite stor men det är väl det som är poäängen med en hel dress, lite stor pösig mysig? eller ?
skit snygg ar den iallafall :D super nöjd.

jag har tittat runt på en stor volang halsduk som jag vill ha, ser as många har sån men jag hittar inte vart.
hittade en liknande iallafall på en sida som heter in my house och en på en annan som heter my swedish home.
vill ha en och måste ha en ju :/ haha . de blir nog den guldiga, de passar mkt till ljust o svart. Dock då inte färgade kläder.


en guldig volang halsduk , den svarta fick jag inte ut bilden.
  

imorgon ska vi eventuellt till uppsala, får se om jag följer med, syrran och niklas kommer in, ska äta middag med mamsen, jag har då tvätt tid kl 19 som jag måste hålla för har grymt mkt tvätt men får se hur allt blir.

nu ska jag byta om, käka något då jag inte fick i mig någon middag :( sedan sova , för ap trött <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0