freeeeeedaaaag


Det är fredag och de betyder weekend, helg på svenska för dom som inte visste haha :P
har diskat, packat och städat undan lite. strax ska jag trääna sedan duschen.
vi ska till mamma idag som sagt, men kommer nog hem redan imorgon då mamma ville följa med hit men vi får se hur allt blir. ska få hem hennes stora spegel som ska hänga ovanför soffan i vardagsrummet ´. kommer bli grymt snyggt, det är en stor spegel vill säga .

jag kollade runt lite på nätet som vanligt och har varit riktigt duktig, har inte handlat något och känner mig stolt.
Gick iallafall in på gina tricot och hittade en hel dress, jag ville ju förut ha en one piece dress men sen ångrade jag mig för när ska använda den och ha den på sig men som sagt då hittade jag denna underbara leopard dress då hel dress i leopard, sjukt snygg och fin, den måste jag bara ha så är det bara , kan man ha på morgonen då jag ska ut med maysan eller kväller, när man springer i tvätt stugan då det inte är för varmt :P


Heldress i leopard med luva





nu ska jag ut med maysan sedan duscha ,
vi hörs antingen ihelgen eller när jag kommer hem, Puss & Kram // N^


P.s Jag Älskar Dig Robin Jansson <3

 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0