Myskväll i soffan med mamsen....



ERn perfekt lördagskväll med mamsen i soffan, ska kolla på men in black 2 kl tio, då vet jag inte om mamma kommer att kolla men jag ska, ska vara uppe tills hjärtat kommer hem. kanske låter desperat men saknar han så mkt även fast han är i märsta på fest eller vad han nu gör. Vill att han ska komma hem NU NU :P

åkte till mamma igår och nu sitter vi hos mig och mamma ska stanna i några dagar. vi stannade inte längre än en dag där, vi ville till civilisationen förståss.
får se vad som händer, imorgon blir de öb köpa paket till jackan o skorna, då jag har sålt de på blocket, till plantagen i veckan för att köpa blommot till lägenheten och lite annat.

jag klickade hem 2 saker från hm idag, de vart 200 kr för hade rabatt och det var inte så mkt pengar, vart en leopardkofta som jag letat efter men inte hittat sen ett par trosor som matchar min bh som jag oxå har letat efter :P unnade mig de då jag inte köpt något från nätet på ett tag.

leopard cardigan från hm, ett par klarblå trosor.
 


imorgon ska jag till öb och köpa paket så jag kan skicka iväg min skínnjacka som en tjej ska köpa sedan och mina kilklackar från nelly, så ska skicka iväg de.

nu ska jag ut med maysan, kasta sopor sedan kolla tv <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0