Alvedon o massa tee



ohh ont i halsen o snorig :/ hatar detta. ska aldrig mera vara ute i klänning när det är -25 grader kallt.
nu får man lida för de o måste verkligen bli frisk innan fredag, så blir alvedon och massa te, te e skönt för halsen utan socker i förståss.
en kund skulle eller ska köpa mina kilklack skor men från norge o det tar så tid o knappt svarar hon heller.
måste ha pengarna så hoppas detta fixar sig snart.

har varit ute med maya o vi frös ihjäl så vi snabbade oss på. har ätit frukost men fick i mig 4 matskedar av gröten sen mådde jag illa.
vill trääna men orkar inte så de får vänta tills jag är frisk helt frisk. vill ju inte trääna o anstränga mig så de blir värre.

idag ska jag lämna hundväskan till en kund ,vart en billig peng , måste bli av med den. och sedan hämta ut paket.

imorgon har jag tvättstuga mellan 11-15.00 måste orka med den, har lite tvätt att tvätta upp.

Bye <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0