dagen startar



God morgon sverige!

Denna fina dag startar jag med en liten promenad med maysan i solen, inte direkt hennes väder då hon fryser rejält om tassarna, springer o hoppar typ , så vart en liten promenad iallafall. så skönt ute o solen lyser mot ansiktet men här inne i lägenheten drar jag för persiennerna för hatar när det är ljust i lägenheten :/ en del av sjukdomen förmodar jag.

nu ska jag ta mig en rejäl frukoost o sedan trääna, bränner mer o mer kalorier för varje pass jag kör. börjar kännas bra sen måste man ju äta nyttigr o hälsosamt för att tappa mera.

det blir:
frukost: skål med flingor, nyttiga
lunch: frukt eller ett glas juice
middag: ungstektfalukorv med mos men blir bara en liten portion.

idag ska jag titta lite mera på nätet om peruker o sedan nytt koppel och halsband till maya, jah siktar in mig mot leopard nu, odm här har jag hittat än så länge o dom passar  perfekt till maya.

ska ha middagen klar tills älsklingen kommer hem från jobbet med.


leopard koppel o halsband från doggie.se
 



Ha en trevlig dag så hörs vi lite senare puss på er alla :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0