pearls for only pretty girls.



oj har hunnit en hel del ihelgen och idag, jag som brukar vara så seg.
o duktig på att skriva blogg e jag med haha :P brukar inte skriva såhär mkt men e väl för att datan är nära.


helgen:
varit på ikea o lämnat tillbaka vinhyllan
satt upp alla gardiner och fixat hemma.
storstädat
träänat till max
gjort smörgåstårta
tittat på 2 filmer
solat

idag:
 sorterat tvätten för imorgon ska jag tvätta
trääna till max
sorterat i min garderob om vad som ska säljas på blocket.
diskat, men brukar jag göra varje dag
plockat undan hemma
bytt sängkläder
beställt på nätet

jag beställde lite saker från have2have och från nelly.com. älskar dessa sidor

ankelboots skor svarta från have2have, en stor ring och ett armband.
   

Från nelly.com läppstift sunset peach och ett till armband 

 
börjar älska smycken mer o mer så det är nästan läskigt.

nu ska jag iväg o hämta ut paket från yves rocher där det innehåller, natt kräm, rosa träningsväska och saker till mina fötter, typ som peeling.
ska köpa vindruvor, det e nog min favorit frukt till filmen shrek 3


god kväll på er alla<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0