kvälls inlägg!

var iväg o hämtade ut mina ringar, var inte så stora som jag hoppades på men snygga var dom :)
sedan solade jag, var i extas för KOS är de bästa att sola i om man vill bli brun men var under service o de enda som var ledigt just då var kreta så de fick bli de, 10 min. vart lite brun men ska sola torsdag o fredag oxå så jag är extra brun tills jag ska ut.
 
hoppas mina andra paket kommer snart, längtar ihjäl mig :P haha

nu ska jag vänta på hjärtat, han kommer väl snart, han ska få följa med ut med maya, är lite mörkrädd hihi, unga fina flickor ska inte gå i mörket själv. efter detta ska jag sova.


God natt, Sov gott dröm sött <3






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0