ska bli brun som en choklad



vakna med en förkylning men nu oxå ont i halsen, måste bero på i fredags. att det var så kallt o jag var så tunt klädd, måste bli frisk tills fredag för då blir de utgång med cissi igen, men går ut endå de går ju inte att missa ;)
har varit ute med maya o nu blir de frukost, mannagrynsgröt med ett glas juice, gott.
sen blir de försöka träna lite iallafall sedan film i soffan ett tag tills jag ska duscha.

ska iväg o sola idag , ska bli brun o massa brun :P aldrig mera blek men ska som sagt börja använda kastanjevatten så fort jag köpt de.
sedan ska jag hämta ut paket, mina ringar ska komma och min klänning o pälshaldsuk.

jag beställde min peruk igår med hårnät, sen tillhörande schampoo, balsam o mirakelspray, kommer väl någon dag denna vecka så hoppas så får vi se hur detta blir, hoppas på bra för då ska jag ha de på fredag . det vart lindsay lohan peruken, det långa bruna lockiga.

bilder från fredags.
    


vi hörs senare läsare ;) <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0