toorsdaaag



En dag kvar till helgen, det känns sköönt, imorgon blir de eventuellt utgång i uppsala. hoppas, känns som om jag behöver en ute kväll.
ser ni att jag har fixat min blogg, ville ha leopard överallt, men nu vart det såhär o det är oxå snyggt.
fick hjälp. tusen tack.

jag solade igår kväll, börjar bli brun men tror jag ska sikta in mig på kastanjevatten för vill inte sola hela tiden men ska ge de några ggr till o sedan se, sen ska jag iallafall till kicks och köpa ögonbryns färg.

idag ska jag på möte nu kl 14, först till soc o hämta lite papper o sedan på studiebesök i second hand butiken, får se hur de känns då efteråt.
sen ieftermiddag/kvällen ska vi beställa kina hem o ha det mysigt.

vi hörs senare puss o kram <3 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0