tvättstugan


jag springer i tvättstugan just nu, jobbigt är de men måste ju ha rentvätt. det är jobbigt när man är sjuk.
i två dagar har jag varit ledsen o nere nu, jag vet inte massa tankar som styr bort mig. jag vill göra så mkt ha så mkt men det finns en gräns. tänk om man fick allt, hur skulle de se ut eller kännas efter ett tag.
just nu är jag as sugen på att åka utomlands, får se, ska göra en resa i vår men vart det blir får vi se.
´måste spara pengar, har nu lite som jag lagt undan men måste ha mera.
kanske ska önska mig de  present när jag fyller år. fyller år snart så vem vet :P lite resepengar, kan man önska sig de??  men det är kanske inte någon som frågar mig vad jag önskar mig så vadå ska man bara säga de.

jag har tränat lite idag men orka inte så mkt .

jag fick klänningen o peruken igår men klänning ska jag skicka tillbaka idag, den satt inge bra o den var genomskinlig. dåligt att man inte såg de på nätet på bilden.
peruken var förvånande bra eller, jo den satt bra o det ser bra ut. rågfrågade lite o dom säger att det ser ut osm vem dom helst o att man inte ser att det är en peruk. men måste vänja mig bara tror jag, inte van att se mig i tjockt o långt hår. hade det varit lite tunnare hade det varit perfekt.

nu ska jag försöka få i mig lite frukost o sedan till tvättstugan

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0