dålig update från min sida



som vanligt dålig update från min sida men jag ser inte bloggen som något jag skulle kunna skriva varje dag. orka de.!
båtresan var helt okej, kunde ha varit bättre. för mkt ungdomar, typ bara de, gillar när det e blandat folk som förra båten ;) haha
kom hem i torsdags, skulle ha gått ut i lördags men vart inte så på grund av vissa saker :/.
drack mitt underbara vin  cava hemma o tog de lugnt, kändes som om de behövdes.

Jag har köpt lite saker i leopard, i love it.
skickade efter lite saker från hm, fick rabatter så,
det vart en leopard väska, plånbok, paraply i leopard och ett par solbrillor till sommaren, stora o fräcka.

sen även hittade jag en matchande leopard liknande mulberry om det inte e de haha som jag skickade efter.
hittade även en leopard morgon rock lång med matchande tofflor till, ohh de vill jag ha. 
jag älskar verkligen leopard <3

vill även ha en blå tunika från hm med svart skärp i midjan från o en svart kort trenchoat från ellos till våren för har inga vårjackor så får se hur de blir med de :) sen tunikan tänkte jag om jag skulle ha när jag ska ut ihelgen.


leopardväska, paraply leopard och solbrillor.
  


leopard väska från have2have.


som jag vill köpa: leopard morgon rock med tofflor till.
men får se hur de blir med de haha, dyrt var de.
 

blå tunika hm, svarta trenchoat kort från ellos
 


så var de med den. bjuder endå på en massa saker när jag väl skriver blogg ;)

igår var vi på bio jag o hjärtat, vi såg harry potter och nu längtar vi efter att del 2 ska komma ut så vi kan se den . grymt bra filmer.
Idag är de måndag och nu ska bara ligga i soffan och sega sedan laga middag .
imorn blir de studiebesök på nya jobbet sedan lämna in socpapper, jo ska sätta in pengar på ett konto så jag får hem jackan.

vit kort midje jacka köpt från blocket för 90 kr. as snygg ju <3
det e nr 4.



nu ska jag trääääna o sen kolla film <3

Han börjar på R <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0