Ny vecka väntar...


i torsdag så hämtade vi upp mamma i uppsala, hon har varit här hela helgen men imorgon ska hon åka hem.
i fredags så var vi hos carina och käkade lite lyxmiddag, lax färsk potatis o dillsås med grönsale ro en super god ost.
igår drog vi till rävsta badet, grillade badade och solade, har börjat fått massa färg nu så mer ska de bli innan de blir höst :D
vi gick oxå igenom hennes alla prylar och loppis saker som hon samlar på. fick lite saker :)
sen gick vi hem, en genväg och vi var hemma på en halvtimme, skönt med långa pormenader då man ätit mkt under dagen som jag hade gjort haha.
idag vaknar vi vid 10, gick med maya på en promenad . åt en stor frukost . vi ska iväg o handla lite sen kanske ut till moster igen, får se :)

jag har lite nytt igen :D i love iiiiiiit.

från nelly.com, ginatricot, melba och have2have .


svart spetsklänning från nelly.com och en mascara. 

 
solbrillor och klänning från ginat,
 

2 par skor från have2have på rean. ett par ballerina med nitar och ett par pumps med nitar.
 


jag hittade en ad grym affärer på nätet som heter melba och de finns oxå i stlhm, där hittade jag ett par as snygga pumps med nitar, så grymt snygga och inom en snar framtid är dom mina :D

imorgon ska jag tvätta mellan 15.19.00

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0