nytt inlägg och det är mitten på helgen...



jag är verkligen sämst på att blogga, de håller jag med om. måste verkligen skärpa till mig men hur, ibland är man för trött, lat eller bara allmänt orkeslös.
iallafall så har de hänt en hel del.
hela förra veckan mådde jag inge bra , ont i magen högra sidan, vart rädd att det var blindtarmen eller gallan, gjorde fruktansvärt ont men nu har de gått över ,tur de. i onsdag var jag i uppsala och träffade sandra, åkte dock hemtidigt på grund utav att jag inte alls mådde så bra. i torsdag var de mycket bättre.
igår fredags var jag ute på med patricia på många olika ställen och det var super kul :D trivs med dig tjejen och tycker om dig grymt mycket. min själsfrände och partykamrat ;)
vi förfestade hos henne och sedan drog vi till bussen kl 22.00. vi fullekäkade oxå happy meal på donken som var jätte gott sedan drog vi hemåt kl 2, hjärtat kom o hämtade oss och körde hem patricia sedan hem till märsta för att sova.
vaknade i morse vid 11, de kallar jag morgon då jag kan sova hela dagen :P haha
sedan åkte vi iväg och hämtade maya och sedan hem, somnade i sängen med maysan och vaknade kl 5, nu är klockan 18.33 och snart blir de kinamat för våran del :D ,mumsigt säger jag bara.
jag har då inhandlat lite nytt till mig som vanligt :) vi kanske tror jag handlar mycket och har mycket pengar men så är de inte, handlar mest bara på rea på nätet och i affärer på stan sen unnar jag mig nå dyrt då jag har pengar till de. ville bara förklara de.


jag har köpt: jackan som jag visade i förra blogg inlägget,
jeansskjortan från vila fast min var lite mörkare än på bilden,
 glitter topp från ginaT,
poncho ljus, smalt midje skärp, svart linne och en brun fransväska från hm
två väskor från blocket, en rutig liknande burberry och en Lv väska.
    
   

 


nej nu ska vi åka o hämta mat, är hungrig sedan imorgon blir de bio med hjärtat. harry potter del 2 eftersom vi redan sett 1.

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0