Det är fredag och de blir en lugn helg :)



har precis kommit upp till mamsen i sandviken utanför gävle för dom som inte visste de ;) haha
idah har jag bara tagit de lugnt, packat lyssnat på musik, vattnat mina blommor och duschat.
hämtade upp syrran i björklinge runt halv sex ..

iveckan så beställde jag hem lite saker från ginat, som ni vet har jag blivit hundrig på långa klänningar, har två hemma men vill ju ha en helfärgad som svart o dom hade ju de så klart på gina så de vart en sån klänning två toppar en rosa o en svart,perfekt att ha som bh eller över en bh under klänningar o så. en väsla leopard och en nessecär leopard och ett par svarta bikershorts som man kan ha under klänningarna så man inte känner sig så naken, de gillar vi inte.

fick ett ug på shopping och det är redan betalt så slapp faktura haha skönt.

beställde även min efterlängtade smyckes skrin från guldklippet.
jag som har så mkt smycken o så, det är perfekt. slut shoppat för denna månad för min del men ny månad snart ahah ;)

svart klänning lång ginaT, en svart o en rosa topp, ett par bikershorts svarta med pets,
  

en leopardväska och en leopard necessär
 

smyckes skrin från guldklippet.


iallafall så ska vi vara här över helgen hos mamma, hon ville så gärna att vi skulle komma plus så ska jag få hennes stora badrums glas skåp som ska stå i mitt badrum, kommer bli grymt fint.

grattis till brorsan som fyller 20 år idag, älskar dig <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0