1 dag kvar nu...




oh imorgonm beger vi oss till ullared, ohh jag vet att jag tjatar och skriver mkt om de men det e ju bara så kul., de kommer bli grymt kul. ska handla massa. äta god mat o umgås .
jag ska läsa kartan o ida kör, det e girlpower de hihi. ska ha matsäck med mig så jag kan äta i bilen om jag blir hungrig sen frukost för vi skulle inte äta förens på dagen i ullared :)
juag ska ta med mig, en pucko, aa de vart de, var så länge sen jag drack de, sen danio yoghurt med musli och baguette med köttbullar & rödbetssallad. mums det e min favorit. förra sommaren åkte jag o hjärtat jämt till ett cafe i väsby , där har dom helt underbara köttbullsmackor. så detta blir bra =)
så har lite packning kvar, packat typ en o en hela tiden så jag inte glömmer något, ska ju endå vara borta hela helgen o får inte glömma något. allt är viktigt.
 
iallafall sov bra inatt, bättre än igår , skönt. behöver min natts sömn för att orka dagen,
har ju sprungit i tvätt stugan hela förmiddagen/lunchen så känns lite bättre.
har ju inte velat prata ut om detta men dags nu när de börjar närma sig o detta skrämmer mig. jag kanske är allergisk mot min hund, om inte är de nåt annat som är fel :/ det e hemskt o jag har varit väldigt ledsen de senaste dagarna o jag har inte velat visa de. jag har tungt att andas, de rinner från ögonen o näsan hela tiden o nyser kanske 50 ggr om dagen o allt är bara skit o bara blir värre o värre så jag bestämde en tid hos läkaren imorgon halv 2 men måste skjuta upp den till nästa vecka för de krockar med min soc tid o vill ju ha mina pengar om dom nu kommer vill säga :/ så får vänta med de tills nästa vecka, ska ta denna tid nu när jag åker iväg imorgon o kolla om jag blir bättre o känner mig bättre så beror de nog största chans på maya men man vet ju aldrig. så vi får se, om jag är så har jag nog inte så mkt val än att sälja henne för vill inte bli sjukare o få astma eller något annat.
nog pratat om det , blir bara ledsen.

jag hittade en perfekt vår o sommarjacka, eftersom min har blivit för liten så behöver jag en ny o eventuellt så blir de denna, ska prata lite med hjärtat, vem vet kanske trillar hem i brevlådan o har fått den :D


kort trenchoat med puffarmar beige från vila, en sån fast en kort modell o större puffarmar o tunnare skärp.
bilden från vila gick inte att ta in här eller kopiera så gå in där om ni vill se den ,den heter petra jacket , as snygg.



ska ut med maya nu sedan lägga mig i ett  varmt bad med bubbel, synd att hjärtat inte kan vara med men ska nog ringa han o be han komma hem .


vii hörs imorgon innan jag åker. todiluu <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0