en fredagskväll



Du ska inte bekymra dej över att folk snackar bakom din rygg. Det betyder bara att du är ett steg före! Och att dom står i perfekt position för att kyssa dej i röven

kommer från min käre mor. bra juh.



kommit hem, har varit o stoe handlat massa mat, vi gör de en gång i månanden men då köper vi verkligen oxå så vi klarar oss. mkt trevligt. gillar att shoppa mat med de älskling <3

har packay upp allt o nu ska jag kolla på resident evil 2 o äta jordgubbar, ska slå in med en glass oxå tror jag. sandwich då jag inte ätit så mkt idag :P
ska sova när älsklingen kommer hem för jag har tvätt tid imorgon biti 7.00-11-00.

utöver de blir helgen lugn, skönt för ska ladda upp till ullared nästa helg.

 see yah <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0