first day at work



efter två timmars arbete så trivs jag redan, är kul med massa kläder skor, skyltfönstret , stryka m.m
har fått gjort de mesta idag o hann mkt på två timmar.
dom o jag tillsammans bestämde attjag skulle börja två timmar bara för att jag går hos doktorn, utredningen, missbruk O beroende mottagningen fortfarande så de inte går snett.
längtar redan till nästa jobbdag :)
har precis ätit en hamburgare, fick i mig halva o känner mig inge glad, är sur o oirriterad men de går över snart.

ska iväg o skicka tillbaka paket till hm, var inte nöjd med varorna skönt de för en gångs skull.
sen ska jag hämta posten och handla lite.

Göra när jag kommer hem:
Diska
dammsuga
torka av bordet med fönsterputs.
trääna
damma
 
o säkert nå mera.

Imorgon tar jag tåget 11.27 till uppsala. ska träffa sandra, ta en bit mat och kolla i affärer. mysigt.
ska oxå träffa brorsan ett tag.

nu ska jag iväg <3





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0